johannaerica.blogg.se

28 november

Publicerad 2013-11-28 13:46:27 i Allmänt,

Goddag! 
Hehe ja har faktist inte så mycket att berätta, gårdagen bestod av 9,5 timmars jobbdag, det var fullbokat på jobbet.
Fick hamburgare och fondant när vi slutade, så himla gott och de va vi värda. 
Tycker om våra kockar som gör så god mat till oss, en dag fick vi fisk och skaldjurssoppa också men den va stark. 
Jaha annars då? Hade på ringning idag så jag skulle stiga upp någon gång, blir långa nätter här med paradise hotel tittas med Emma.
Idag har jag käkat frukost, läst femtio nyanser av mörker, har ju köpt den boken här och tagit ett varmt bad med ljus tända, te och julmusik. Nu är de bara att tagga jobb då men idag är de bara 6 timmar så chill, de är ju snart Hälg och de kommer att blir en bra Hälg igen, har redan mycket planerat. 
Imorgon får ja se mina saknade kompisar Esther och Linn 😘 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Johanna Norrgård, kommer från en by som heter Iskmo i Korsholm. Jag går i skola på VYI på servitör och kombi, tycker om att resa, festa och bara umgås med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela