johannaerica.blogg.se

DE SISTA DAGARNA

Publicerad 2013-11-08 09:09:17 i Allmänt,



Hej! 
Igår var det en bra kväll, spelade monopol med Emma lotti patte Kim och toffer, såhär innan jag och Emma åker till Sverige. Efter det hälsade jag på Anton en sväng och före träffade jag Cecilia snabbt. Det blir såhär när man ska hinna träffa alla. 
I onsdags var jag på en fika med Madeleine och kvällen tillbringades med Therese och Kim och efteråt tv tittande och kaffe med Christian.
Ikväll ska vi äta här och glögga lite innan vi drar på krogen några tjejer :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Johanna Norrgård, kommer från en by som heter Iskmo i Korsholm. Jag går i skola på VYI på servitör och kombi, tycker om att resa, festa och bara umgås med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela