johannaerica.blogg.se

MYS

Publicerad 2013-11-18 21:36:38 i Allmänt,

Hej! 
Bloggar lite sent, men denna vecka jobbar jag 12-20, så stiger bara upp och åker till jobbet, sen är de väl bara å vänta på Emma någon kväll som slutar 22, som ikväll har jag druckit en öl, Aw 😍. 
Igår sovde vi länge, vila ut och sen fixade vi upp oss och drog till upplandsväsby för att hälsa på mormor och morfar, via butiken NEW yorker för art handla billigt och snygga kläder. Kan sätta upp bilder sen på allt vi shoppat. 
Senare gick vi till ia som jag jobbade med i somras och hon bjöd på råbiff, första gången i mitt liv som jag käkat det. Det var lite speciellt men ganska gott ändan, tvekade men provade, gratis mat är alltid gott! 
Åkte hem gick och la oss och snart blir de mys kväll med Emma :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Johanna Norrgård, kommer från en by som heter Iskmo i Korsholm. Jag går i skola på VYI på servitör och kombi, tycker om att resa, festa och bara umgås med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela