johannaerica.blogg.se

SOFFMYS

Publicerad 2013-11-13 23:11:00 i Allmänt,

Hej! 
Igår jobbade jag för första dagen, kändes inte alla bra på stället så tog tag i det idag, ringde och sa det och har fått en ny plats jag ska börja på imorgon, tillsammans med Emma i Östermalm. 
Så idag har vi druckit en kaffe i gamla stan med Toffe och sen blev det Apoteket, eftersom både jag och Emma är sjuka. 
Tog tåget till moster där vi fick lite mat och kaffe. 
Åkte hem, fixade käk och nu ligger vi på soffan och ser en Beck film :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Johanna Norrgård, kommer från en by som heter Iskmo i Korsholm. Jag går i skola på VYI på servitör och kombi, tycker om att resa, festa och bara umgås med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela