johannaerica.blogg.se

STOCKHOLM, STAN I VÄRLDEN

Publicerad 2013-11-11 16:48:32 i Allmänt,

Hej på er! 
Sitter förtillfället på ett mysigt café i gamla stan tillsammans med Emma.
Lämnade just våra lärare som har varit med oss och sett var våra praktikplatser är. Har även ätit skaldjurspasta och det var supergott fasst jag alltid tvekat till musslor osv. 
Lite hemskt att köra tunnelbana och pendeltåg själv sen. Helt bortvirrad.
Ska snart en sväng hem, träffa Razmus och sen till upplandsväsby och träffa Ia :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Johanna Norrgård, kommer från en by som heter Iskmo i Korsholm. Jag går i skola på VYI på servitör och kombi, tycker om att resa, festa och bara umgås med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela