johannaerica.blogg.se

STOCKHOLMS NATTLIV

Publicerad 2013-11-26 00:09:17 i Allmänt,

Haft världens roligaste Hälg med nattklubb på Stureplan tillsammans med Emma, Toffe, Angelica,hennes kompisar och Razmus och hans gäng. 
Vi var på puré, träffade kissie, andra kändisar såg vi. Vi fick dansa dricka och ha kul. Var på en pub före med ia och Victor riktigt trevligt. Slutade kvällen med mc Donalds och vi sov hos toffe.
Vi fick gå genom Stockholm med klänning och gårdagens smink på söndagen, typ som Wall of shame. 
Låg på soffan och tittade 3 filmer igår och käkade pizza. 
Idag har jag jobbat och nu ligger vi och ser på paradise hotel :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Johanna Norrgård, kommer från en by som heter Iskmo i Korsholm. Jag går i skola på VYI på servitör och kombi, tycker om att resa, festa och bara umgås med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela