johannaerica.blogg.se

HÄRLIG HÄLG

Publicerad 2013-10-27 21:27:44 i Allmänt,

Gokväll! 
Min Hälg har faktist varit riktigt skön förutom fatserveringen i silveria, har aldrig varit så nervös för att servera kunder.. 
På fredagen spenderade jag min dag först lunch med pappa, var med Roy en stund innan jag och Emma körde lite shopping och kvällen spenderade jag med Christian. 
Igår serverade vi hela dagen, Boring. Kvällen åkte jag med Judith och Madeleine till amarillo på en och körde resten av kvällen. 
Sent blev det och steg upp relativt tidigt, lunchade på amarillo med Emma och Charlotte, sen ännu mera shopping och jag hittade min efterlängtade klänning, som jag tänker bära nästa Hälg. 
Kaffe vid Bernys med dom två och björköbybor och fortsatte till ABC med Kim och patte. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Johanna Norrgård, kommer från en by som heter Iskmo i Korsholm. Jag går i skola på VYI på servitör och kombi, tycker om att resa, festa och bara umgås med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela