johannaerica.blogg.se

ANDRA SKEDET

Publicerad 2014-01-21 16:43:24 i Allmänt,

Goddag på er 😊
Gårkvällen spenderades med Sandra och Kim på ABC med en kaffekopp. 
Kvällen avslutade jag med lite skilda världar. Jag är helt beroende av den gamla serien, bara för bra med allt drama.
Idag steg jag upp som vanligt 06:30 och åkte iväg till halkbanan till 08:00. 
Jag håller på med andra skedet så nu sitter jag och väntar på att sista timmen ska börja, så jävla skönt att få allt borta som har med bilskolan att göra. 
Blir bra nu så länge jag får min fixade bil tillbaka 😊 
Hoppas ni får en fin dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Johanna Norrgård, kommer från en by som heter Iskmo i Korsholm. Jag går i skola på VYI på servitör och kombi, tycker om att resa, festa och bara umgås med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela