johannaerica.blogg.se

TILLBAKA 😊

Publicerad 2014-07-31 23:19:05 i Allmänt,

Tjao!
De var en väldigt lång tid sen sist här, bara klagade över hur led jag var att vara i Vasa senast.. Nu har jag bott på Åland i 3 månader och bara saknar Vasa! 
Skulle ju bara roligt att börja blogga igen men får se hu länge man orkar då.. Det har hänt massor kan jag säga bara, massor är ordet! 
Orkar inte dra allt men jag lever livet på Åland, förtillfället ligger ja i min säng hemma i iskmo och förbereder mig för fyra timmars bilåkande inatt, ska nämligen åka till mitt hem på Åland igen efter en tre-fyra dagars visit här uppe.
Jag har hunnit med massor i sommar, fått lära känna nya underbara människor, levt fattigt i 3 månader i princip, varit ute i ålandsskärgård med båt, trampat båt, jobbat och bara slöat. 
Jag har även hunnit ta examen och nu har ja ingen fucking aning om vad jag skall göra i höst, men min b-plan blev förstörd när Jag inte slapp inn i skolan, så vi taggar jobb ett år då så får vi se vad livet vill nästa höst. 
Här har ni en början och jag skall försöka fortsätta :) 













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Johanna Norrgård, kommer från en by som heter Iskmo i Korsholm. Jag går i skola på VYI på servitör och kombi, tycker om att resa, festa och bara umgås med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela